Nieuwsbrief


Klik hier als u onze nieuwsbrief wilt ontvangen.

Blogs


Wij geloven in het delen van kennis. Via dit blog, maar ook door middel van whitepapers.


Denk niet na over persoonlijke ontwikkeling, begin er gewoon mee!


Voor de zomervakantie daagden wij je uit om na te denken over de volgende vragen: - Wat heb je het afgelopen jaar gedaan aan persoonlijke ontwikkeling (van jezelf en/of je medewerkers) en - Wat zou je het komende jaar willen doen aan persoonlijke ontwikkeling?...
Lees meer

Open Training SalesRespect ® 18, 19 & 20 oktober 2017


Wat u ook doet in sales, u weet dat u scherp moet blijven. Bovendien weet u dat u in de verkoopcyclus zélf de grootste Toegevoegde Waarde bent en dat het in sales altijd draait om het creëren van Toegevoegde Waarde voor de klant. De SmitDeVries Sales RESPECT® training stelt u in staat de volgende stap te zetten in het salesvak en in welke rol dan ook die Toegevoegde Waarde te creëren....
Lees meer

Personeelstekort? Denk ook aan je bestaande personeel!


De vakanties staan voor de deur, voor veel mensen een goed moment om de werkbakjes leeg te maken, de kast eens uit te ruimen en alles op de rit te krijgen voor de vakantie. Om na de vakantie vol goede moed en energie weer te beginnen. ...
Lees meer

De strategie die écht werkt (Deel 2)


Praktische tips voor het opstellen van een gedragen en praktische strategie. In een reeks van 2 artikelen geven wij u graag 8 concrete tips om te komen tot een strategie die in de praktijk werkt. ...
Lees meer

De strategie die écht werkt (Deel 1)


Praktische tips voor het opstellen van een gedragen en praktische strategie. In een reeks van 2 artikelen geven wij u graag 8 concrete tips om te komen tot een strategie die in de praktijk werkt....
Lees meer

Klantwaarde, bewezen sleutel tot succes (deel 2)


U bent als ondernemer geïnteresseerd in leveren van toegevoegde waarde? U heeft meerdere dingen geprobeerd om uw producten of diensten aan de man te brengen. Soms gaat dat goed, soms wat mindere en wellicht heeft u ook wel eens de plank mis geslagen....
Lees meer

Klantwaarde, bewezen sleutel tot succes (deel 1)


Zit u al enige tijd in uw business en doet u al die tijd min of meer hetzelfde? Denkt u ook wel eens na op welke manier u uw (potentiële) klanten iets anders of meer kunt bieden? Meer geld vragen voor extra service is één ding, het daadwerkelijk ook krijgen is iets anders. Herkenbaar? U bent niet de enige die hier mee worstelt. Gelukkig zijn er nieuwe inzichten. Zeer recent nieuw onderzoek onder 10.000 consumenten (zakelijk en particulier) gekoppeld aan vijftig vooraanstaande bedrijven geeft inzicht in 30 concrete bouwstenen voor het succesvol leveren én betaald krijgen van toegevoegde waarde....
Lees meer

Wat we kunnen leren van de sprekers van Inspiration360


Vorige week was ik aanwezig bij Inspiration360 in de Ziggo Dome. Een evenement met sprekers (Sir Richard Branson, Bear Grylls, Anita Elberse en Al Gore) die met hun verhalen en ervaringen de deelnemers moesten inspireren. En dat deden ze! Stuk voor stuk door de wol geverfd in hun vakgebied. Maar wat is hun geheim? Dit zijn de volgende drie dingen die ik meeneem uit dit geweldige evenement....
Lees meer

Professionaliseren is een kwestie van organiseren


U bent ondernemer. Samen met uw medewerkers zet u elke dag een mooie prestatie neer. Helemaal tevreden bent u echter niet. U zou wel meer willen alleen uw collega’s vinden dat het “toch mooi gaat nu”. Bent u dan de enige in uw bedrijf die het anders zou willen doen?...
Lees meer

Open Training SalesRespect® 1, 2 en 3 november 2016


Wat u ook doet in sales, u weet dat u scherp moet blijven. Bovendien weet u dat u in de verkoopcyclus zélf de grootste Toegevoegde Waarde bent en dat het in sales altijd draait om het creëren van Toegevoegde Waarde voor de klant. De SalesRESPECT® training stelt u in staat de volgende stap te zetten in het salesvak en in welke rol dan ook die Toegevoegde Waarde te creëren....
Lees meer
Pagina 1 van 5 |  1 2 3 >  Laatste ⟩